سایت در حال بارگذاری است ...

سیاست حریم خصوصی

حریم خصوصی

یکی از سیاست های حریم خصوصی برای هر نهاد یا موسسه‌ای که گروه آموزشی گامی نو نیز از آن مستثنی نیست حفظ حریم خصوصی مجموعه تحت فعالیت خود می‌باشد. از طریق سیاست‌های حفظ حریم خصوصی گروه آموزشی مهر اندیشان دانش‌آموزان و داوطلبان خیالشان راحت است که اطلاعات آنها از قبیل مشخصات فردی و مشخصات تماس کاملا محفوظ می‌باشد و این اطلاعات در اختیار هیچ موسسه یا سازمان و نهادی بدون اجازه داوطلبان به‌هیچ‌وجه قرارداده نخواهدشد.

سیاست حفظ حریم خصوصی

هدف مجموعه گامی نو ایجاد یک بستر آنلاین برمبنای بحث آموزش کنکور و آزمون سراسری است. بنابراین همواره سعی می‌شود انتظار دانش‌آموزان و داوطلبان که اصلی‌ترین بازدیدکنندگان سایت می‌باشند تا جایی که ممکن است برآورده شود. در سیاست حفظ حریم خصوصی گامی نو  اطلاعات داوطلبان جمع آوری و محافظت می‌گردد و از آن جهت پردازش بهبود خدمات دهی به شخص داوطلب استفاده می‌شود. این خدمات شامل مباحث آموزش مالتی مدیا و مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی و همچنین آزمون های آنلاین است.

سیاست ابتدایی حفظ حریم خصوصی گامی نو 

شیوه فعالیت گروه آموزشی گامی نو  و سایت آنلاین این گروه به آدرس دامنه اینترنتی https://gaminoo.ir به گونه ای است که بجز مدیران ارشد گامی نو  افراد دیگر هیچگونه دسترسی به اطلاعات تماس داوطلبان و دانش آموزان نظیر نام و نام خانوادگی و مقطع تحصیلی و همچنین مشخصات تماس نظیر شماره موبایل و آدرس ایمیل نخواهند داشت.

در گامی نو  اطلاعات کاربران چگونه جمع آوری می‌شود؟

برای ثبت نام در گامی نو و استفاده از امکانات و خدمات سایت لازم است که بصورت آنلاین فرم ثبت نام پر شود. در فرم ثبت نام چندین فیلد ضروری وجود دارد که باید پر شود. از جمله می‌توان به نام و نام خانوادگی و نام کاربری و مقطع تحصیلی و رشته تحصیلی و همچنین آدرس محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه و همچنین ایمیل اشاره نمود.

گامی نو  از جمع‌آوری اطلاعات داوطلبان چه استفاده‌ای می‌کند؟

جمع آوری این اطلاعات برای ارائه خدمات سایت و موسسه کاملا لازم و ضروری است. از اطلاعات کل کاربران برای ارزیابی تحصیلی بهتر هر کدام از داوطلبان گامی نو  نیز استفاده می شود.

آدرس ایمیل

گامی نو  از آدرس پست الکترونیک شما یا همان ایمیل جهت اطلاع رسانی های بعدی برای مثال ارسال خبرنامه و اخبار، رویدادها، دوره های آموزشی، خدمات، پیشنهادات ویژه، و غیره استفاده می‌نماید.

شماره موبایل

شماره موبایل داوطلبان گامی نو  برای اطلاع رسانی‌های خیلی مهم و ضروری و فوری و همچنین ورد به پرتال آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چون این احتمال وجود دارد که داوطلبان جدی کنکور ایمیل خود را بررسی نکنند بنابراین شماره موبایل مورد استفاده قرار میگیرد. شاید هم در برخی موارد لازم باشد که با داوطلب تماس برقرار شود و این یک نیاز ضروری است. بعنوان مثال: برای مشاوره‌های درسی و تحصیلی و برنامه ریزی.

بروزرسانی سیاست حریم خصوصی موسسه

گامی نو  مجاز است که سیاست حریم خصوصی خود را در هر زمان حتی بدون اطلاع قبلی بروز و آپدیت نماید و بعد از بروزرسانی به داوطلبان اعلام کند. بنابراین داوطلبان و دانش آموزان موظف هستند که صفحه سیاست حریم خصوصی را بعد از بروزرسانی و اطلاع موسسه مطالعه کنند تا از بروزرسانی ها آگاه شوند. در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهامی می توانید از طریق اطلاعات تماس گامی نو یا پنل کاربری خود بخش ارسال تیکت با ما تماس بگیرید.