سایت در حال بارگذاری است ...

قوانین و مقرارت گامی نو

قوانین و مقررات سایت گامی نو

سایت گروه آموزشی گامی نو  جهت اطلاع رسانی خدمات موسسه و همچنین فروش این خدمات طراحی شده است، کلیه کاربرانی که قصد استفاده از اطلاعات و خریداری از سایت گامی نو را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به خرید از سایت کنند.
خرید از سایت به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و قوانین و مقررات مربوطه است.

بند 1

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:

  • قسمت اول: بازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت گامی نو  قسمت فروشگاه
  • قسمت دوم: پرداخت مبلغ معین( یا اعمال کوپن تخفیف) به‌صورت آنلاین توسط خریدار
  • قسمت سوم: قبل از خرید فاکنور محصول که شامل نام محصول و قیمت نهایی می باشد به رویت خریدار می رسد.
  • قسمت چهارم:  اگر محصول خریداری شده توسط خریدار دانلودی باشد لینک دانلود برای وی ارسال می شود و می تواند محصول را دانلود کند و اگر محصول خریداری شده خدمات موسسه باشد پس از بررسی توسط کارشناسان می تواند از خدمات موسسه استفاده کند.

تبصره 1
چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، مدیرسایت حق دارد سفارش را باطل کند.

  • بند 2

کسانی که کلاس های درسی را خریداری می کنند دقت داشته باشند که فیلم های آفلاین کلاس ها برای همه دوره ها و پایه ها تا تاریخ 15 تیرماه سال 1401 در پرتال آن ها خواهد بود و بعد از این تاریخ فیلم ها از روی پنل آن ها حذف خواهد شد.
بند 3
موسسه اطلاعات زیر را به‌منظور آگاهی کاربر در اختیار آنان قرار می‌دهد:
– قیمت دقیق خدمات موسسه
– مبلغ تعیین شده برای خدمات مبلغ قطعی نمی باشد و ممکن است در برخی از موارد محصولات و خدمات مالیاتی نیز بر آنها وضع شود .

  • بند 4

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از مدیرسایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.

  • بند 5

کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند.

  • بند 6

کاربران برای ورود به پنل کاربری خود در گامینو نیاز به کد تایید دارند که این کار به صورت سیستماتیک توسط سایت انجام میگیرد لذا برای دسترسی به محصولات ، دوره ها و خدمات خریداری شده در صورت فراموشی رمز عبور خود ، به شماره تماسی که هنگام ثبت نام درج کرده اید نیاز مند خواهید بود در غیر این صورت گامینو هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت .

بند 7

در بانک سوالات کنکور با توجه به گستردگی و انبوه تعداد سوالات ممکن است در برخی از موارد چند سوال غیر تطبیق یافته وجود داشته باشد که از دید طراحان و دپارتمان های مسئول جا افتاده باشد این به معنای نظام قدیم همه بودن سوالات نبوده بلکه سوالات تا جای ممکن با مباحث نظام جدید تظابق داده شده اند و این امر دلیل بر نقصان محصول نمی باشد و جز خدمات ضمانت محصوب نمی گردد.

  • بند 8

در صورت خریداری محصولات مجازی و دانلودی  به اشتباه در صورتی که پس از بررسی کارشناسان گامی نو و اعلام نظر ایشان حمل بر اینکه دانلودی توسط حساب کار بری داوطلب صورت نگرفته باشد هزینه پرداختی به عنوان شارژ به حساب کاربری داوطلب افزوده خواهد شد

تبصره: در صورت اشتباه در ثبت نام دوره های آموزشی تا قبل از شروع دوره هزینه به عنوان  شارژ کیف پول کاربر بازگشت داده خواهد شد و در صورتی که دوره فرایند تکمیلی خود را در حال سپری کردن باشد بسته به درصد تکمیل پروژه از هزینه پرداختی دوره توسط داوطلب کسر و مابی به شارژ حساب کاربری داوطلب افزوده خواهد شد .

  • بند 9

برداشت به صورت کش ( نقدی ) فقط برای داوطلبانی مقدور می باشد که به عنوان همکار با گامی نو در ارتباط می باشند و برای مابقی داوطلبان غیر ممکن می باشد .

  • بند 10

هر گونه ارتباط با گامینو از طریق پرتال کاربری داوطلب ( بخش تیکت ) و یا شماره های مستقیم گامی نو امکان پذیر می باشد.